torstai 12. huhtikuuta 2012

Muutin blogini...

...nimen Kasan seikkailuiksi. .-D Ja kuka arvaa, mikä oli inspiraationi lähteenä.. Olisko Tintin seikkailut? .---D Oon jo pitkään haaveillu uudesta nimestä blogilleni, mutten keksinyt mitään sopivaa. Alkuun mietin, et jostain biisistä ottais jonkun kivan lausahduksen, mutten keksiny mitään. .----D No, sit tänään autossa vaan yhtäkkiä sain idean tohon seikkaulu-nimeen. .-D Tämän blogin uuden nimen ja sen aluperän kunniaksi haluan kertoa, miten tutustuin Tinttiin. .-D Piti jo eilen, mutta aika loppui kesken, ja en sit kerenny, mutta nyt on aikaa ja hyvä syykin. .-D

Joo no, mulla ja Fikulla oli vauvana tapana laittaa video pysäytyskuvalle ja piirtää sit paperille kuva siitä pysäytyskuvasta. .-D Oikeestaan me tehtiin toisillemme sellaisia tehtäväkirjoja tai sellaisia. .---D No niin, sit jos sitä pysäytyskuvaa pitää liian pitkään putkeen, niin lopulta videonauhuri stoppaa sen, ja menee tv:n puolelle. Nooh, ehkä sit arvaattekin, että kerran tollasena stoppaus-hetkenä oli telkasta just Tinttiä tulossa. .-D Ohjelma vaikutti niin kiinnostavalta, et jäin sit hetkeksi sitä katsomaan. .-D Se oli muuten tää jakso, mikä sieltä tuli:



Muistan, kuinka mun mielestä toi "ovitemppu" (videossa 3/3) oli hyvä. .-D Olin silloin kai nelosluokalla, ellen ihan väärin muista. .-D Nooh, en sit vielä tossa kohtaa alkanu Tinttiä fanittaa, mut sit kerran taas sattumalta oli Tintti menossa telkussa kun avasin sen, ja sit jäin kattomaan taas. .-D Lopulta sit aloin nauhottaa niitä jaksoja. .-D Vauvana Fiku jostain syystä inhosi kaikkea, mistä minä pidin, niin myös Tinttiä. .-P Vaikea uskoa, että Fiku on nykyään melkein yhtä kova fani kuin minä. x-) Sit me usein leikittiin Tinttiä silleen, et mä olin Tintti ja Fiku Milou. .--D Ja sit mulla oli ns. Tinttihousut, joista käärin niitä lahkeita vähän ylös tolleen niin kuin Tintillä. .-D Ja sit isi valitti asiasta, koska siinä kuulemma paleltuu jalat, vaikkei mulla ikinä kylmä ollu... Nyt koitan nopsaan laskea, kuin monta vuotta oon Tinttiä fanittanu, mmm.. Laskinko nyt oikein, sain 9 vuotta. .-o Kauheen pitkä aika, huhhuh! .-D


Huoh, ärsyttää, kun ihmiset kattoo koneelta videoita äänet päällä. .-P Ääh, ei taaskaan oo mitään kerrottavaa, kun päivä on niin alussa, ettei vielä oo mitään tapahtunu. .-D Eilenkään ei tainnu mitään kovin ihmeellistä tapahtua.. Mulla on kyllä jonkin sortin peliriippuvuus, teki eilen koko ajan mieli pelata sitä Mario Party 9ä, ja sit meninkin pelaamaan, ja jätin läksyt kesken.. Nooh, onneksi mulla ei ollu tälle päivälle paljon läksyä, joten siltä kannalta se ei hirveesti haitannu. .-D Toivottavasti saan tänään tehtyä matikan läksyt.. Voisi koulussakin varmaan vähän aloitella, jos oisi aikaa. .-> Ja jos osaan ilman laskinta, koska se on Fikulla tänään, kun sillä on matikkaa. .-P Kohta alkaakin välkkä, ja sit mulla on ussaa, toivottavasti se ope ei määrää mua taas Sepon kanssa tekee jotain.. Seposta tulikin mieleen, miten mua ja Fikua ärsytti, kun ei maanantaina nähty Salkkareiden alkua, ni jäi näkemättä, miten Ismo ja Helena pelasti Sepon. >.-P Mä voin kuvitella tilanteen sellaseks, että Seppo sätkii siinä silleen, et sen päätä ei näytetä, ja jotain. .-D On pitäny katsomosta katsoa, mut se on aina unohtunut. .-P
____________________________________
Hihii, jes! Tänään on ryhmänohjaajan hetki, mut mun ryhmältä se on peruttu, jee. .-D Eli saan olla muutaman minuutin pidempään koneella, ah tätä onnea. .-D Aw, rakastan mun housuja. .-3 Isi varmaan sääti jotain, sillä viime pesun jälkeen nää on muuttunu hirveen vaaleiksi. .-o Mut ei se mua haittaa, nää on just kivan väriset nyt. .-3 Ja muutenki tykkään pestyistä housuista, kun ne on niin ihanan tiukat. .-> Tai kun housut "löystyy" käytössä, ni sit pesun jälkeiset housut on just ihanat. .-3 Joo, mä puhun outoja. .-D Mutkun aws, mun paitakin sopii niin ihanasti näihin housuihin, voi että. <3 Hui, kohta tunti varmaan alkaa, näyttäs siltä... Juu, taidan mennä nyt...
____________________________________


Hihii, taas löysin hyvän Nick Carterin biisin. .--) Voi pottu oikeesti, mitään järkevää ei seuraa, kun mä ja Fiku päästään vauhtiin. .-D Tiistain yp:n tunnilla meidän piti suunnitella oma yritys, ja tällä tunnilla me tehtiin niistä mainokset. .--D Mun ja Fikun yritys on sellanen tietokoneen valmistusyritys, ja työntekijöinä meillä on eräitä nettituttuja.. Ja nyt sit pelottaa, kun ne mainokset kerran arvostellaan ens tunnilla, niin.. .-D Ois voinu etukäteen kertoa, että ne arvostellaan, me luultiin, et ne vaan laitetaan seinälle, mistä kukaan ei niitä lue.. .-D Noo, se tunti on vasta ens viikolla, onneksi...

No hyi, mulle on wilmaan jotenki merkattu, et mulla ois opoa tässä jaksossa. .-o En ala, hyihyihyihyiiii. .-P Opotunnit on kamalia, ja mulla on edelleen ne opolomakkeetkin tekemättä ja... Siinä se mun löysä monivapaatuntinen jakso sit pilaantuu. .-P Onneks vielä ei ainakaan oo mitään viestiä tullu niistä tunneista, et ainakaan vielä niitä ei oo tulossa. .-> Tai kun must muutenkin tuntuu, et noi tunnit on suunnilleen samat, mitkä mä kävin jo viime vuonna, et en sit tiiä, mitä toi meinaa.. No olkoot. .-D

Jaa mutta, mahtaakohan mulla enää oikeen olla mitään kerrottavaa edes. .-o Vapaatuntia on vielä vaikka kuinka jäljellä, mitenkäs tän ajan nyt vois kuluttaa.. No läksyjä toki olis, mut... .-D Eiku ahaa, mähän voin vaikka vastailla kommentteihin! Siinäpä vasta oivaa puuhaa. .-> Hei ei tästä kyllä oikeen mitään tuu, varmaan parempi mennä läksyjä tekemään, ei mulla enää kai sit mitään sanottavaa ole. .-D Sittenpähän saan pelata kotona, jos hoidan läksyt koulussa. ,-) Aw, oon viime päivinä ihastunut Bowser jr:ään MP9ä pelatessani. .-3
No mut joo, tässä vielä lisää Nickiä teille kuuneltavaksi, minä häippäsen! Huomenna sit varmaan taas.. ,->

Kysymys lukijoille:
Katoikko ton Tintti-jakson? Edes osan?
Vaihtoehto 1: Juu .-)
Vaihtoehto 2: En .-)

Ei kommentteja: